יום שלישי, 16 במאי 2017

פונטים למעצבים וגרפיקאים - לפרוייקט מקורי שיעביר את המסר

כיום כולם כבר מבינים כי הצורה בה נכתבות האותיות והעיצוב שלהן, חשובות לא פחות מהמשמעות של המילים והמשפטים עצמם, שכן ללא התאמה מלאה בין אופן הניסוח לדרך בה האותיות מוצגות, ייכשל הכתוב מלהעביר את המסר הרצוי. מאחר וכל מסר עומד בפני עצמו וכל פרוייקט נזקק להתאמה אישית מדוייקת, קמו חברות שמציעות חבילות רכישה של פונטים למעצבים וגרפיקאים כך שכל פרוייקט שיבוצע על ידם ימומש בצורה המקצועית והמקורית ביותר. בשורות הקרובות נלמד על חשיבות השירות ואפשרויות הרכישה השונות שתמצאו בחברות המובילות.

החשיבות של פונטים מקוריים למעצבים וגרפיקאים

חשיבות השימוש בפונטים מקוריים היא ההתאמה האישית שההכרחית על מנת להציג את המסר הדרוש. כל פרוייקט נועד להעביר מסר אחר לגמרי, כאשר חלק מהמסרים הינם שיווקיים וקלילים, חלקם פוליטיים או חינוכיים ועל כן רציניים יותר, והרשימה עוד ארוכה ארוכה. ישנו גם שוני שנקבע על פי סוג השימוש בפונטים, כאשר חלקם מיועדים להדפסה על כרטיסי ביקור או שלטי חוצות, וחלקם יופיעו באתרי אינטרנט או תוכניות עסקיות למיניהן. כפי שניתן להבין, פונטים למעצבים וגרפיקאים אמורים להעניק לאנשי המקצוע את האפשרות להשיג מקוריות ומקצועיות ייחודית לכל פרוייקט עליו יעבדו, ומאחר ובמרבית התוכנות הגראפיות מספר הפונטים מוגבל ועם מעט אפשרויות עיצוב, הרי שיש צורך בפנייה אל חברות ייעודיות לשם רכישת פונטים איכותית יותר. 

פונטים למעצבים וגרפיקאים - מגוון רחב של אפשרויות רכישה

כל חברה שעוסקת בעיצוב ומכירה של פונטים מקוריים, תציע לכם מגוון רחב של פונטים אשר מוצג באופן מסודר דרך קטלוגים באתרי הבית של החברה. הרכישה קלה ופשוטה וכל מה שצריך זה פשוט לבחור והקובץ ישלח אליכם ישירות למייל. קבצי הפונטים מגיעים בפורמטים שמזוהים ע"י כל תוכנות העיצוב והעריכה וניתן להטמיע אותם בקלות לשימוש מיידי. בפני הלקוחות עומדים לבחירה מגוון רחב של פונטים מעוצבים בסגנונות שונים כגון אותיות רהוטות, קלאסיות, מסולסלות, מרובעות, אותיות בכתב דפוס וכתב יד, אותיות ראווה ועוד, כאשר ניתן להרחיב את הבחירה בהתאם למספר המשקלים המבוקש (עובי האותיות). יתרון נוסף ברכישה של חבילות פונטים למעצבים וגרפיקאים טמון בכך שניתן "לשחק" בקלות עם הקבצים הנרכשים באמצעות תוכנות עיצוב איכותיות, מה שמהווה עזר רב בשימוש בפרוייקט הספציפי. תוכלו ליצור אותיות נמתחות, להשתמש בניקוד או להסירו לפי הצורך, לבצע אינטגרציה עם יישום בכותרות לפי מספר הנקודות והגודל ועוד ועוד.

עוד חשוב לדעת כי פונטים למעצבים, גרפיקאים ואנשי מקצוע נמכרים בדרך כלל ב- "חבילות". כך שככל שתרכשו יותר פונטים ויותר משקלים כך העלות השולית תפחת, מה שיועיל לכם לא רק בפרוייקט הנוכחי אלא גם ברבים שיבואו בעקבותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה